Millaset hiukset irlissä?
5 posters
Sivu 1 / 1
Millaset hiukset irlissä?
Millane letti teil on irlissä?
Multa löytyy vähä yli olkapäiden olevat hiukseett, sivuotsiksella. Joo, ja ruskea on väri. Nyt oon yrittämässä värjätä niitä alta blondiksi, mut ei oo aijjemmil kerroil onnistunu. KOLMASKERTA TODEN SANOO.
Multa löytyy vähä yli olkapäiden olevat hiukseett, sivuotsiksella. Joo, ja ruskea on väri. Nyt oon yrittämässä värjätä niitä alta blondiksi, mut ei oo aijjemmil kerroil onnistunu. KOLMASKERTA TODEN SANOO.
Vs: Millaset hiukset irlissä?
Tummanruskeet, paksut ja puoliselkään yltävät
Suorat on, enkä ole koskaan värjänny
[Etoile]- Viestien lukumäärä : 22
Ikä : 29
[Etoile] kirjoitti:Tummanruskeet, paksut ja puoliselkään yltävät
twix kirjoitti:[Etoile] kirjoitti:Tummanruskeet, paksut ja puoliselkään yltävät
Jännää, mul on samanlaiset hiukset ku sul (tarkotan siis ihan vaa twixii) mut ne on blondit. Ja nyt sä yrität viel värjää niit blondeiks.
LoltziBoltzi- Viestien lukumäärä : 64
LoltziBoltzi kirjoitti:twix kirjoitti:[Etoile] kirjoitti:Tummanruskeet, paksut ja puoliselkään yltävät
Jännää, mul on samanlaiset hiukset ku sul (tarkotan siis ihan vaa twixii) mut ne on blondit. Ja nyt sä yrität viel värjää niit blondeiks.
Ai samanlaiset, kun mulla? Värjäys onnistuit jotenkuten, niin nyt mulla on päältä brunetet, & alta blondit (y)
kmjnhbgf
Mullo sellaset ruskeet melki puolselkään asti yltävät & ihan liian pitkä sivuotsis. Värjään elokuus alta blondiks. d;;
Tsarali- Prinssi
- Viestien lukumäärä : 34
Ikä : 27
twix kirjoitti:LoltziBoltzi kirjoitti:twix kirjoitti:[Etoile] kirjoitti:Tummanruskeet, paksut ja puoliselkään yltävät
Ai samanlaiset, kun mulla? Värjäys onnistuit jotenkuten, niin nyt mulla on päältä brunetet, & alta blondit (y)
Nii, ainaki ton sun selitykses mukaa. :---------))
LoltziBoltzi- Viestien lukumäärä : 64
LoltziBoltzi kirjoitti:twix kirjoitti:LoltziBoltzi kirjoitti:twix kirjoitti:[Etoile] kirjoitti:Tummanruskeet, paksut ja puoliselkään yltävät
Nii, ainaki ton sun selitykses mukaa. :---------))
Aaa, okioki
[left] no siis toho puoliselkää ylettyvät suklaanruskeet & ofc sovuotsis c::
annAmoi- Viestien lukumäärä : 2
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa