Loch Nessin hirviö
4 posters
Sivu 1 / 1
Loch Nessin hirviö
Oli ihan pakko tehä oma topa tolle
''Loch Nessin hirviö eli Nessie on tunnistamatonta lajia edustava eläin, joka nykykansanperinteen mukaan elää Loch Ness -järvessä Skotlannissa. Olennon olemassaolosta ei ole vakuuttavia todisteita.''
- Wikipedia
Uskotteko itse Nessieen vai ette?
https://www.youtube.com/watch?v=2-Q-IwUijoc
Jotkuthan väittää, et sois muka vaan joku norsu, joka olis karannu sirkuksesta? :--D Mun mielestä toi yllä oleva video todistaakin, että son joku muu kun norsu. Ei norsut oo noin notkeit.
''Loch Nessin hirviö eli Nessie on tunnistamatonta lajia edustava eläin, joka nykykansanperinteen mukaan elää Loch Ness -järvessä Skotlannissa. Olennon olemassaolosta ei ole vakuuttavia todisteita.''
- Wikipedia
Uskotteko itse Nessieen vai ette?
https://www.youtube.com/watch?v=2-Q-IwUijoc
Jotkuthan väittää, et sois muka vaan joku norsu, joka olis karannu sirkuksesta? :--D Mun mielestä toi yllä oleva video todistaakin, että son joku muu kun norsu. Ei norsut oo noin notkeit.
Vs: Loch Nessin hirviö
No emmiä mihinkää norsuijhi usko. Ei siäl mitää muit ku hirvijöit oo. Lolol. Emt ehk mut tos videosha saattaa olla... Huhuu mä keksin uuden selityksen, siel on KIRAHVI joka on karannu sirkuksest. Mä oon fiksu, kehukaa vaa, iha vapaasti. Lolololollllooolll minä
LoltziBoltzi- Viestien lukumäärä : 64
LoltziBoltzi kirjoitti:No emmiä mihinkää norsuijhi usko. Ei siäl mitää muit ku hirvijöit oo. Lolol. Emt ehk mut tos videosha saattaa olla... Huhuu mä keksin uuden selityksen, siel on KIRAHVI joka on karannu sirkuksest. Mä oon fiksu, kehukaa vaa, iha vapaasti. Lolololollllooolll minä
Se on on on on HIRVIÖ, ei soo kirahvi, eikä norsu, ku nei pystys hengittää veden alla
twix kirjoitti:LoltziBoltzi kirjoitti:No emmiä mihinkää norsuijhi usko. Ei siäl mitää muit ku hirvijöit oo. Lolol. Emt ehk mut tos videosha saattaa olla... Huhuu mä keksin uuden selityksen, siel on KIRAHVI joka on karannu sirkuksest. Mä oon fiksu, kehukaa vaa, iha vapaasti. Lolololollllooolll minä
Se on on on on HIRVIÖ, ei soo kirahvi, eikä norsu, ku nei pystys hengittää veden alla
Onkohan sil hirviöl kidukset ku se ssiäl veden al henkitteleepi.
LoltziBoltzi kirjoitti:twix kirjoitti:LoltziBoltzi kirjoitti:No emmiä mihinkää norsuijhi usko. Ei siäl mitää muit ku hirvijöit oo. Lolol. Emt ehk mut tos videosha saattaa olla... Huhuu mä keksin uuden selityksen, siel on KIRAHVI joka on karannu sirkuksest. Mä oon fiksu, kehukaa vaa, iha vapaasti. Lolololollllooolll minä
Kahen kilon siika
twix kirjoitti:LoltziBoltzi kirjoitti:twix kirjoitti:LoltziBoltzi kirjoitti:No emmiä mihinkää norsuijhi usko. Ei siäl mitää muit ku hirvijöit oo. Lolol. Emt ehk mut tos videosha saattaa olla... Huhuu mä keksin uuden selityksen, siel on KIRAHVI joka on karannu sirkuksest. Mä oon fiksu, kehukaa vaa, iha vapaasti. Lolololollllooolll minä
Kahen kilon siika
VOI VITTU MIKÄ LÖTKÖ
Umineko- Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 28
Umineko kirjoitti:twix kirjoitti:LoltziBoltzi kirjoitti:twix kirjoitti:LoltziBoltzi kirjoitti:No emmiä mihinkää norsuijhi usko. Ei siäl mitää muit ku hirvijöit oo. Lolol. Emt ehk mut tos videosha saattaa olla... Huhuu mä keksin uuden selityksen, siel on KIRAHVI joka on karannu sirkuksest. Mä oon fiksu, kehukaa vaa, iha vapaasti. Lolololollllooolll minä
Kahen kilon siika
VOI VITTU MIKÄ LÖTKÖ
No voi saatana ku siikat on kivoja, niit EI VITTU LÖTKÖIKS ALETA HAUKKUMAAN. JA PIStE.
Los nessin monsterin on kiva. :-----------------> Ihan vempun näkönenki.
Moon nähny sen !!! Siiinäsiiinä skuupi duuu leffas. :>::>
Tsarali- Prinssi
- Viestien lukumäärä : 34
Ikä : 27
Tsarali kirjoitti:Los nessin monsterin on kiva. :-----------------> Ihan vempun näkönenki.
Ha-Ha
Tsarali kirjoitti:Los nessin monsterin on kiva. :-----------------> Ihan vempun näkönenki.
Enkä ole Ite näytät merimakkaralta.
twix kirjoitti:Tsarali kirjoitti:Los nessin monsterin on kiva. :-----------------> Ihan vempun näkönenki.
SoosSoooEisaa haukkuaa:DS_sa.ödslknbhj Mun tekee mieli spämmii. Tehkää joku topa johon mä voin mennä spämmii yksiksee. Nyt ensihätää taidan tehä semmosenhb vaa gosusudsfusuuuunn.,nv
//Ku en ite osaa (enkä uskalla ) Tänne mitäää topiiiii tehä. (Ku paha mode ja paha ade tulee poistamaa ja antamaa tänne jonku jännä aikalisä, onks tääl muute semmottiiki ?)
LoltziBoltzi kirjoitti:twix kirjoitti:Tsarali kirjoitti:Los nessin monsterin on kiva. :-----------------> Ihan vempun näkönenki.
SoosSoooEisaa haukkuaa:DS_sa.ödslknbhj Mun tekee mieli spämmii. Tehkää joku topa johon mä voin mennä spämmii yksiksee. Nyt ensihätää taidan tehä semmosenhb vaa gosusudsfusuuuunn.,nv
//Ku en ite osaa (enkä uskalla ) Tänne mitäää topiiiii tehä. (Ku paha mode ja paha ade tulee poistamaa ja antamaa tänne jonku jännä aikalisä, onks tääl muute semmottiiki ?)
Eikä poisteta, ois iha jepaa, et muutki tekis aiheita
twix kirjoitti:LoltziBoltzi kirjoitti:twix kirjoitti:Tsarali kirjoitti:Los nessin monsterin on kiva. :-----------------> Ihan vempun näkönenki.
Eikä poisteta, ois iha jepaa, et muutki tekis aiheita
No kai mä sit voisin tehö jonku aiheen.:---D
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa