Spiritismi
+3
Umineko
Tsarali
twix
7 posters
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Spiritismi
twix kirjoitti:Rainbow kirjoitti:Hrrr, ei kiitos :---D
HEHEEEEE Näit ymiäit on tosiaa kiva raiskaa EDssjhdsna LÅL. VAMMATTAA. Ja sori en yhtää poikennu aiheest...+fod
LoltziBoltzi- Viestien lukumäärä : 64
twix kirjoitti:Tsarali kirjoitti:twix kirjoitti:LordiLaura kirjoitti:..Olis joskus kiva koittaa. :PP
Oltais kamujen kans koitettu kerran, mut sitku se lauta pitää polttaa heti sen pelin jälkee, nii ei sit pelattu, ku ei oltais missä sitä voitu polttaa..
..Nii, ja sitte ku yhil sivuil luki, et suositus on, et joku kynttilä, tai rinki, tai lauta, tai joku siit laudan lähel pitää.. Niinku.. Sillee.. Ringistää? jollain pyhäsuolalla...
Hmmm? Lautaa ei mun tietääkeni ihan pakko oo polttaa, joskus kavereiden kaa ollaan heitetty se vaan roskiin :-----D. Eikä me mitään suolaa olla lattialle heitetty.
Me vaan revittii & heitettii roskii se lauta & ei meil kyl mtn suolaa oo ollu . o.o
Kerran poltettiin lauta, mutta siihe se sit jäi. Eikä me niitä lasejakaa olla rikottu.
Lauta on pakko polttaa, ja lasi rikkoa. Siis sillee lukee niin monessa paikassa. Tai sitte, jos osottimena on kultasormus, nii se kai piti polttaa..
..Ja se suola ei oo pakollinen, suositus vaa..
LordiLaura- Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 28
LordiLaura kirjoitti:twix kirjoitti:Tsarali kirjoitti:twix kirjoitti:LordiLaura kirjoitti:..Olis joskus kiva koittaa. :PP
Oltais kamujen kans koitettu kerran, mut sitku se lauta pitää polttaa heti sen pelin jälkee, nii ei sit pelattu, ku ei oltais missä sitä voitu polttaa..
..Nii, ja sitte ku yhil sivuil luki, et suositus on, et joku kynttilä, tai rinki, tai lauta, tai joku siit laudan lähel pitää.. Niinku.. Sillee.. Ringistää? jollain pyhäsuolalla...
Hmmm? Lautaa ei mun tietääkeni ihan pakko oo polttaa, joskus kavereiden kaa ollaan heitetty se vaan roskiin :-----D. Eikä me mitään suolaa olla lattialle heitetty.
Me vaan revittii & heitettii roskii se lauta & ei meil kyl mtn suolaa oo ollu . o.o
Kerran poltettiin lauta, mutta siihe se sit jäi. Eikä me niitä lasejakaa olla rikottu.
Lauta on pakko polttaa, ja lasi rikkoa. Siis sillee lukee niin monessa paikassa. Tai sitte, jos osottimena on kultasormus, nii se kai piti polttaa..
No ei mulle mitään oo tapahtunu, vaikka lasia & lautaa en ole rikkonu/polttanu
twix kirjoitti:LordiLaura kirjoitti:twix kirjoitti:Tsarali kirjoitti:twix kirjoitti:LordiLaura kirjoitti:..Olis joskus kiva koittaa. :PP
No ei mulle mitään oo tapahtunu, vaikka lasia & lautaa en ole rikkonu/polttanu
Onsejännää.
LoltziBoltzi- Viestien lukumäärä : 64
Kokeilin kerran koulussa yhen kamun kaa, mut selvis et se liikutti itte sitä lasia. -.-" En oo sen jälkeen pelannu.
Kerran mun kamu (se sama) pelas kuulemma sen yhen kamun kaa sitä, niin sitten siin huonees mis ne pelas, ni alko valot räpsyy ja sit sen mun kamun kamun koira alko kuulemma uikuttaa.. En kyl usko tota, koska se valehellu aika monesta asiasta..
Kerran mun kamu (se sama) pelas kuulemma sen yhen kamun kaa sitä, niin sitten siin huonees mis ne pelas, ni alko valot räpsyy ja sit sen mun kamun kamun koira alko kuulemma uikuttaa.. En kyl usko tota, koska se valehellu aika monesta asiasta..
Anzkuti- Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 26
twix kirjoitti:LordiLaura kirjoitti:No vittu iha sama..
Öö?
...Njäh..
LordiLaura- Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 28
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa